ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Κυβερνητικό Καλειδοσκόπιο της15/5/2018


Σχετικά με τα σενάρια περί παράτασης του προγράμματος και προληπτικής γραμμής πίστωσης (σημεία από την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Στόχος μας η επιτυχής ολοκλήρωση της 4ης αξιολόγησης ώστε να καταλήξουμε σε μια συνολική συμφωνία για την καθαρή έξοδο από το 3ο πρόγραμμα εντός Ιουνίου, έξοδο που δεν θα συνοδεύεται από πιστοληπτική γραμμή στήριξης.
Με δεδομένη την θετική πορεία της ελληνικής οικονομίας, τα θετικά δημοσιονομικά αποτελέσματα που αποδεικνύουν ότι η δημοσιονομική προσαρμογή έχει ολοκληρωθεί και με το παραπάνω,  την υλοποίηση των δεσμεύσεων που αναλήφθηκαν στο πλαίσιο του 3ουπρογράμματος εκ μέρους των ελληνικών αρχών, αλλά και την αποκλιμάκωση των αποδόσεων των ελληνικών ομολόγων δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για οποιαδήποτε καθυστέρηση από οποιαδήποτε πλευρά. Ο ΠΘ  πρόσφατα στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε «νεοραγιαδισμό» την εμμονή ορισμένων στην Ελλάδα για συνέχιση της επιτροπείας, είτε μέσω του μηχανισμού της πιστοληπτικής γραμμής είτε μέσω παράτασης του προγράμματος λόγω της υποτιθέμενης αναξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος.

Με πολύ μεγάλη καθαρότητα και ο Διοικητής της ΕΚΤ,  αλλά και όλα τα στελέχη μιλούν για μια απόφαση, η οποία εναπόκειται πλήρως και ολοκληρωτικά στην ελληνική πλευρά. Επομένως, από τη στιγμή που η ελληνική πλευρά δεν βρίσκει τον λόγο για να υπάρξει πιστοληπτική γραμμή, πράγμα το οποίο συμμερίζεται και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο ESM, και δεκάδες στελέχη και  το συμμερίζεται και η ίδια η ΕΚΤ, δεν υπάρχει κανένας λόγος να συζητάμε για κάτι τέτοιο.


Σχετικά με τη συζήτηση που διεξάγεται για τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
Το πρώτο σκέλος αφορά την επιμήκυνση των ωριμάνσεων των ελληνικών ομολόγων, σε πρώτο στάδιο, που συμφωνήθηκε στο Eurogroup της 15ης Ιουνίου 2017. Αυτή η επιμήκυνση, όπως λέει και η σχετική απόφαση του Eurogroup, θα κυμαίνεται μεταξύ 0 και 15 χρόνων. Απ’ όσο μπορούμε να γνωρίζουμε η επιμήκυνση αυτή θα είναι 10 - 12 χρόνια, ίσως λίγο περισσότερο, ίσως λίγο λιγότερο, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Ένα δεύτερο ζήτημα αφορά τη λειτουργία του γαλλικού μηχανισμού.  Αφορά μια τεχνολογία, που θα συμβιβάζει τις διαφωνίες, σε σχέση με τις προβλέψεις για την ανάπτυξη, μεταξύ των ευρωπαϊκών θεσμών και του ΔΝΤ. Οι ευρωπαϊκοί θεσμοί προβλέπουν λίγο υψηλότερη ανάπτυξη, σε σχέση με την ανάπτυξη που προβλέπει το ΔΝΤ. Και γι’ αυτόν τον λόγο, το Ταμείο ζητά μεγαλύτερη επιμήκυνση από αυτήν που θα συμφωνηθεί στο πλαίσιο του πρώτου σκέλους της συμφωνίας. Ο γαλλικός μηχανισμός, φιλοδοξεί να  γεφυρώσει  το χάσμα μεταξύ των προβλέψεων των δύο πλευρών. Αυτό το οποίο συζητείται τώρα είναι ο βαθμός αυτοματισμού της λειτουργίας αυτού του μηχανισμού. Αν, δηλαδή, ο γαλλικός μηχανισμός θα λειτουργεί απολύτως αυτόματα, με βάση απλώς και μόνο τα νούμερα της ελληνικής οικονομίας ή θα εμπεριέχει και κάποιες προϋποθέσεις πολιτικής.  Δεν τίθεται εν αμφιβόλω σε καμία περίπτωση η ρύθμιση του ελληνικού χρέους, η αλλαγή του προφίλ του ελληνικού χρέους, ώστε αυτό να καταστεί βιώσιμο με βάση τις ανάγκες και με βάση τις προβλέψεις των αγορών χρήματος.


Για την πΓΔΜ (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Οποιαδήποτε εξέλιξη στις διαπραγματεύσεις για την ένταξη της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας στους διεθνείς οργανισμούς προϋποθέτει μία βιώσιμη συμφωνία σε ό,τι αφορά το θέμα του ονόματος. Η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να υπερασπίζεται με σταθερότητα και αποφασιστικότητα την εθνική γραμμή για σύνθετη ονομασία η οποία θα ισχύει έναντι όλων πράγμα που εξορισμού προϋποθέτει την αναθεώρηση του Συντάγματος στη γείτονα. Επιδιώκουμε τη μέγιστη δυνατή συναίνεση ακούμε όλες τις απόψεις και τις προτροπές όλων των πλευρών ωστόσο η ελληνική κυβέρνηση καθορίζει αυτοβούλως τη στάση της. Ούτε μας απασχολεί ούτε μας επηρεάζει διαπραγματευτικά η στάση εξυπηρέτησης μικροκομματικών σκοπιμοτήτων που έχει υιοθετήσει η αντιπολίτευση. Δεν πρόκειται να καθορίσουμε το μέλλον της χώρας από τη δυστυχώς ανεύθυνη και μίζερη στάση που κρατά ο αρχηγός της ΝΔ ακόμη και στα εθνικά θέματα. Η κυβέρνηση θα επιδιώξει τη μέγιστη δυνατή συναίνεση για την κοινοβουλευτική στήριξη μιας ενδεχόμενης συμφωνίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέτουμε αριθμητικά όρια, καθώς κάτι τέτοιο δεν απαιτείται από το Σύνταγμα.

Θα έχει έναν χαρακτήρα αλλεπάλληλων δεσμεύσεων, δηλαδή δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που θα εκτείνονται στο μέλλον. Δεν είναι δυνατόν να είναι μια λύση, η οποία θα ολοκληρωθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Σε όλες τις διμερείς διαφορές, όταν καταλήγουμε σε μια συμφωνία, υπάρχουν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, συγκεκριμένοι στόχοι, συγκεκριμένες υποχρεώσεις, οι οποίες απορρέουν από αυτές τις συμφωνίες και οι οποίες πρέπει να τηρούνται από τις δύο πλευρές. Δεν υπάρχει τίποτα τμηματικό. Θα είναι μια ενιαία συμφωνία, η οποία θα περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο θα καταλήξουμε τελικά στην υιοθέτηση εκ μέρους της πΓΔΜ ενός νέου ονόματος, το οποίο θα ισχύει έναντι όλων.


Για την φορολογία (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Με βάση τα στοιχεία του ΟΟΣΑ, η φορολογία στην Ελλάδα είναι χαμηλότερη από τον μέσο όρο τουλάχιστον των κρατών – μελών της ευρωζώνης.  Ωστόσο, συγκεκριμένες κοινωνικές κατηγορίες και  κοινωνικά στρώματα, εξαιτίας του ανορθολογικού τρόπου με τον οποίο έχει δομηθεί η ελληνική φορολογική διοίκηση, επιβαρύνονται δυσανάλογα. Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση, οφείλει να παίρνει μέτρα, ώστε να διευρύνει τη φορολογική βάση όσο το δυνατόν περισσότερο. Πράγμα το οποίο θα μας δώσει και τη δυνατότητα να προχωρήσουμε και σε φοροελαφρύνσεις σε συγκεκριμένες κοινωνικές κατηγορίες και  κοινωνικά στρώματα, που  πράγματι επιβαρύνονται δυσανάλογα.

Για το ΔΝΤ (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
Υπάρχουν συγκεκριμένες συμφωνίες, που έχουν επικυρωθεί από τα Eurogroup, με κύρια συμφωνία αυτή της 15ης Ιουνίου του 2017, η οποία πρέπει να τηρηθεί. Η συμφωνία αυτή περιγράφει συγκεκριμένους όρους και συγκεκριμένα στάδια για να καταλήξουν οι τελικές διαπραγματεύσεις εξόδου της χώρας από το τρίτο πρόγραμμα. Εάν το ΔΝΤ θέλει να συμμετέχει στο πρόγραμμα, σεβόμενο τις συγκεκριμένες αποφάσεις και χωρίς να προβάλλει παράλογες απαιτήσεις, τότε αυτό θα είναι θετικό. Μια μη συμμετοχή του Ταμείου στο τρίτο πρόγραμμα, δεν αποτελεί καταστροφή. Ούτε κρίνεται η αξιοπιστία της εξόδου της Ελλάδας από το τρίτο πρόγραμμα από τη συμμετοχή ή τη μη συμμετοχή του Ταμείου.

Για τις συντάξεις (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
Δεν μιλάμε για οριζόντιες μειώσεις οι οποίες θα είναι στο 18%. Μιλάμε για μία συγκεκριμένη κατηγορία συνταξιούχων, οι οποίοι εξακολουθούν να διατηρούν την προσωπική διαφορά. Όλα εξαρτώνται από τη δημοσιονομική πορεία της χώρας. Τα προηγούμενα χρόνια έχουμε καταφέρει να επιτύχουμε εξαιρετικά υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα και πολύ μάλιστα πάνω από τους στόχους, οι οποίοι είχαν συμφωνηθεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2015. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν είναι η βούληση της ελληνικής κυβέρνησης να θέσει ένα τέτοιο ζήτημα συζήτησης στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για την έξοδο από το πρόγραμμα. Η βασική επισήμανση, την οποία κάνουμε στους δανειστές μας, είναι ότι  εξαιτίας του γεγονότος ότι υπερβαίνουμε διαρκώς τα πρωτογενή πλεονάσματα, πρέπει κάποια στιγμή να συζητηθούν και μέτρα ελάφρυνσης της λιτότητας, καθώς  το να υπερβαίνουμε κάθε χρόνο τους στόχους κατά 1%, 1,5%, 2% λειτουργεί υφεσιακά, αντιαναπτυξιακά, λειτουργεί ως τροχοπέδη στην προσπάθεια της ελληνικής οικονομίας να ανακάμψει βιώσιμα.

Για την Παλαιστίνη

1. Από τον Δ. Τζανακόπουλο

Εκφράζω την φρίκη και τον αποτροπιασμό για τους δεκάδες θανάτους και τους  χιλιάδες τραυματισμούς διαδηλωτών στην πολύπαθη Λωρίδα της Γάζας που προκλήθηκαν από τον Ισραηλινό στρατό κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων εναντίον της απόφασης των ΗΠΑ να μεταφέρουν την πρεσβεία τους από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ. Πρόκειται για  μια δυσανάλογη αντίδραση εκ μέρους του Ισραήλ που πρέπει να αντιμετωπιστεί με ενότητα και αποφασιστικότητα από το σύνολο της διεθνούς κοινότητας. Οι μονομερείς ενέργειες σε καμία περίπτωση δεν συμβάλλουν στην επίλυση των διαφορών Ισραήλ- Παλαιστίνης, οι οποίες πρέπει πάντοτε να αντιμετωπίζονται στο πλαίσιο των σχετικών αποφάσεων του ΟΗΕ. Η ΕΕ, ο Αραβικός Σύνδεσμος αλλά και ο ΟΗΕ οφείλουν να λάβουν άμεσα αποτελεσματικές πρωτοβουλίες για την αποκλιμάκωση της έντασης και την επιστροφή εντός του πλαισίου της διεθνούς νομιμότητας.

2. Ανακοίνωση του Προεδρείου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ


Ο τραγικός απολογισμός από την επίθεση του στρατού του ισραηλινού κράτους κατά διαδηλωτών στη Λωρίδα της Γάζας, περιλαμβάνει την απώλεια δεκάδων ανθρώπινων ζωών, μεταξύ των οποίων και παιδιών, καθώς και σοβαρούς τραυματισμούς διαδηλωτών.    Η διεθνής κοινότητα, είδε με φρίκη και αποτροπιασμό τη χτεσινή ημέρα, που έχει γραφτεί ήδη με μελανά χρώματα στην παγκόσμια ιστορία και θα επιδεινώσει την σταθερότητα στην περιοχή.  Ασφαλώς χρειάζονται πρωτοβουλίες από την πλευρά του ΟΗΕ και της ΕΕ και επικράτηση της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Στηρίζουμε την επίλυση του παλαιστινιακού ζητήματος και τη δημιουργία ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους στα σύνορα του 1967, με πρωτεύουσα την ανατολική Ιερουσαλήμ, όπου θα συνυπάρχει ειρηνικά με το κράτος του Ισραήλ.

3. Επείγουσα ερώτηση του Δ. Παπαδημούλη στην Επίτροπο Μογκερίνι για τη σφαγή δεκάδων Παλαιστινίων στη Λωρίδα της Γάζας από τις ισραηλινές δυνάμεις
Στην ερώτησή του ο Δημήτρης Παπαδημούλης σημειώνει ότι «η δολοφονική επίθεση που εξαπέλυσε ο ισραηλινός στρατός κατά των Παλαιστίνιων διαδηλωτών, προκαλεί αποτροπιασμό και οργή» και πως «η διεθνής κοινότητα και η Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλουν να καταδικάσουν απερίφραστα τις επιθέσεις του ισραηλινού στρατού κατά των Παλαιστίνιων, και να συμβάλλουν στην εκτόνωση της έντασης και της βίας με τρόπο εποικοδομητικό και ειρηνικό».  Σε αυτό το πλαίσιο, ρώτησε την Επίτροπο Μογκερίνι σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προβεί για την εκτόνωση της έντασης και την επανέναρξη των ειρηνευτικών διαδικασιών μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, καθώς και εάν στηρίζει την επίλυση του Παλαιστινιακού με τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου και βιώσιμου Παλαιστινιακού Κράτους στα σύνορα του 1967, με πρωτεύουσα την ανατολική Ιερουσαλήμ.

Για την κατάτμηση της Β’ Αθηνών και την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού (από τον Δ. Τζανακόπουλο)

Αποτελεί μια υπερώριμη και αναγκαία μεταρρύθμιση για τον εκδημοκρατισμό του εκλογικού μας συστήματος και την θεσμική θωράκιση του απέναντι σε φαινόμενα διαπλοκής και διαφθοράς. Η ΝΔ οφείλει να σταματήσει να λειτουργεί ως δύναμη στείρου αρνητικού και ως δύναμη βαθειά συντηρητική  και να αναζητά προσχηματικές δικαιολογίες. Αν ο κ. Μητσοτάκης δεν συναινέσει στην αναγκαία αυτή τομή ο λόγος θα είναι οι δεσμεύσεις του στους δελφίνους και τα τζάκια της Β΄ Αθηνών. Σε ότι αφορά στο θέμα της ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού, η κυβέρνηση έχει ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι είναι θετική στη δυνατότητα επιστολικής ψήφου στα παιδιά του brain drain. Επειδή όμως η ΝΔ με τις πολιτικές της είναι αυτή που τους έδιωξε από τη χώρα, ας μην υποκρίνεται σήμερα ότι υπερασπίζεται τα συμφέροντά τους.   Δεν βρίσκουμε τον λόγο για τον οποίον η ΝΔ επιχειρεί αυτόν τον συμψηφισμό μεταξύ δύο άσχετων θεμάτων. Η ελληνική κυβέρνηση προτίθεται να πάρει σχετική πρωτοβουλία σε επόμενη φάση, αλλά ανεξάρτητα από το σπάσιμο των μεγάλων εκλογικών περιφερειών.  Περιμένουμε να δούμε ποιο άλλο πρόσχημα θα ανακαλύψει η ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης για να αποφύγει να πάρει σαφή θέση για την κατάτμηση της Β’ Αθηνών και του υπολοίπου Αττικής, προκειμένου να ικανοποιήσει τις βαρονίες της ΝΔ.  Η Ν.Δ. είχε την ευγενή καλοσύνη να καταθέσει την πρότασή της στον Πρόεδρο της Βουλής και όχι στον αρμόδιο Υπουργό. Ταυτίσεις, συγκλίσεις ή διαφοροποιήσεις σε σχέση με την πρόταση την οποία σκοπεύει να καταθέσει ή να παρουσιάσει η Ν.Δ. στον αρμόδιο υπουργό Εσωτερικών θα μπορέσουν να γίνουν σαφείς μόνο μετά τη συνάντηση.


Για την κοινωνική προστασία (από την παρέμβαση    της Θ. Φωτίου στο πλαίσιο του Φόρουμ και της Συνάντησης Υπουργών για τις κοινωνικές πολιτικές που διοργανώνει ο ΟΟΣΑ)

Η  Θεανώ Φωτίου  υποστήριξε ότι οι κυβερνήσεις οφείλουν να αυξήσουν τις δαπάνες για την κοινωνική προστασία γιατί έχουν ένα εξαιρετικά θετικό δημοσιονομικό πολλαπλασιαστή στο ΑΕΠ, που κυμαίνεται από 1,03 έως 1,6 και συμβάλλουν στην ανάπτυξη με κοινωνική δικαιοσύνη. Παρουσίασε το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης ως ένα δίχτυ προστασίας που δίνει έμφαση στις πολλές υπηρεσίες τις οποίες παρέχει δωρεάν και στην εξασφάλιση εργασίας για το 10% των ανέργων δικαιούχων του, με προοπτική αυτό το ποσοστό να αυξηθεί στο 20%, ώστε το ΚΕΑ να μη γίνει παγίδα φτώχειας. Ανέπτυξε την καινοτομία του συστήματος, που είναι πάντοτε ανοικτό και φιλικό προς τον πολίτη, και στο οποίο προσφεύγει κανείς εφόσον τα εισοδήματά του κατά τους τελευταίους 6 μήνες είναι κάτω από τα όρια του ΚΕΑ. Τέλος, επεσήμανε ότι τα πιο ευάλωτα στρώματα της κοινωνίας στην Ελλάδα ωφελούνται από την ψηφιακή εποχή, συμμετέχοντας μαζικά στην ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων του ΚΕΑ, διαψεύδοντας τις περί αντιθέτου απόψεις, κερδίζοντας αξιοπρέπεια και ασφάλεια και αφήνοντας πίσω τους την γραφειοκρατία και τις πελατειακές σχέσεις.


Τέλος στην ομηρία χιλιάδων εκπαιδευτικών με την κατανομή 2.394 οργανικών θέσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης    (ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας)

Η ομηρία που βίωσαν από το 2013, χιλιάδες εκπαιδευτικοί τερματίζεται με την απόφαση του  Κώστα Γαβρόγλου για κατανομή 2.394 οργανικών θέσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πρόκειται για οργανικές θέσεις που αφορούν μεταταγμένους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια των κλάδων: ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 (νυν ΠΕ86) και ΠΕ32-1841 (νυν ΠΕ91).    Η σημερινή κυβέρνηση «κληρονόμησε» το δυσεπίλυτο υπηρεσιακά ζήτημα από την περίοδο υπουργίας του κ. Αρβανιτόπουλου -που με τους ανεύθυνους χειρισμούς του μετέτρεψε ένα υπηρεσιακό ζήτημα σε πρόβλημα. Η κυβέρνηση έχει επί σειρά ετών ασχοληθεί με το πρόβλημα και προέβη με συστηματικά και οργανωμένα βήματα στην επίλυσή του:
α. Ίδρυσε τους αντίστοιχους κλάδους που δεν υπήρχαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
β. Σύστησε με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3391/τ. Β’/20-10-2016) αντίστοιχο αριθμό οργανικών θέσεων με τους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς ανά διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
γ. Ολοκληρώνει την αποκατάσταση του εκκρεμούς ζητήματος κατανέμοντας τις οργανικές θέσεις σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


Για την ΑΕΠΙ (ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού)

Το Υπουργείο Πολιτισμού προχώρησε στην οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της Ανεξάρτητης Οντότητας Διαχείρισης του άρθρου 50 του ν. 4481/2017, με την επωνυμία «ΑΕΠΙ – Ελληνική Εταιρεία προς Προστασίαν της Πνευματικής Ιδιοκτησίας Α.Ε.», ύστερα από σχετική εισήγηση του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, λόγω παραβίασης των υποχρεώσεών της για το χρονικό διάστημα της δραστηριοποίησής της πριν και κατά την έναρξη ισχύος του ν. 4481/2017, οι οποίες τεκμηριώνουν έλλειψη βιωσιμότητας και αδυναμία αποτελεσματικής διαχείρισης των δικαιωμάτων των δικαιούχων. Η εταιρεία ΑΕΠΙ, η οποία επί ογδόντα χρόνια, σχεδόν μονοπωλιακά, διαχειρίστηκε τα πνευματικά δικαιώματα συνθετών και στιχουργών στην Ελλάδα, είχε οδηγηθεί, εξαιτίας της μη χρηστής διοίκησης και διαχείρισης των μετόχων της και μελών του Διοικητικού της Συμβουλίου σε πλήρες οικονομικό αδιέξοδο, με πολλά εισπραγμένα και μη αποδοθέντα δικαιώματα στους δικαιούχους - τα μέλη της, με οφειλές προς τους δικαιούχους – μέλη από προηγούμενες διανομές, προς τρίτους, προς τους εργαζομένους υπαλλήλους της και προς το Ελληνικό Δημόσιο, στους δε μετόχους και μέλη του Διοικητικού της Συμβουλίου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για επτά (7) κακουργήματα.


Ενισχύσεις ΥΠΕΣ σε ΟΤΑ

Στο πλαίσιο των Προσκλήσεων του Ειδικού Προγράμματος Ενίσχυσης Δήμων– «ΦιλόΔημος ΙΙ», του Υπουργείου Εσωτερικών, βάσει της Απόφασης 4748 (ΦΕΚ 612/22.2.2018), ο Πάνος Σκουρλέτης, ενέκρινε την ένταξη Πράξεων δήμων συνολικού ποσού ύψους 6.339.165,92 ευρώ, με τη συμμετοχή των δήμων να ανέρχεται στο ποσό των 1.746.365,92 ευρώ. Για περισσότερα, δείτε εδώ.


Για το προσφυγικό

1. Για το ν/σ  του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής (από την ομιλία του Γ. Μπαλάφα στη Βουλή)

Οι προτάσεις που κάνουν οι συνάδελφοι πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν τους ότι, πρώτον, τα βόρεια σύνορα μας είναι κλειστά και δεύτερον ότι δεν υπάρχει ευρωπαϊκή αλληλεγγύη από πολλά κράτη-μέλη. Εμείς κάνουμε προτάσεις, από την επιτάχυνση των διαδικασιών ασύλου μέχρι την αλλαγή της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Από την επαναφορά της μετεγκατάστασης μέχρι την ενεργοποίηση των ταχύτερων επιστροφών στην Τουρκία και την οικογενειακή επανένωση. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις στο προσφυγικό-μεταναστευτικό, διότι, αν αδειάσουμε τη μία μέρα τα νησιά, την άλλη μέρα θα έρθει ίσος αριθμός από απέναντι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: