ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Βολές Βενιζέλου κατά Φώφης για τη συνταγματική αναθεώρηση



Τη δυσαρέσκειά του εξέφρασε ο Ευάγγελος Βενιζέλος μιλώντας στο ΣΚΑΙ βάλλοντας κατά της Φώφης Γεννηματά καθώς δεν ρωτήθηκε για τη πρόταση της υπέρ της συνταγματικής αναθεώρησης.


«Η κ. Γεννηματά πήρε μια πολιτική πρωτοβουλία για την οποία εγώ δεν είμαι ενημερωμένος. Δεν με ρώτησε κανείς ούτε επί της ουσίας ούτε επί των χειρισμών. Είπα την άποψη μου στο συνέδριο αλλά εγώ δεν είμαι ένας στέλεχος του ΚΙΝΑ, ούτε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είμαι ένας καθηγητής του συνταγματικού δικαίου που επιφορτίστηκε με το βαρύ καθήκον του γενικού εισηγητή της αναθεώρησης του Συντάγματος από το 1995, τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον Κώστα Σημίτη».

"Προτείνουν η κ. Γεννηματά και ο κ. Αλεβιζάτος να καταργηθεί ο σκληρός πηρύνας των μη αναθεωρούμενων διατάξεων του Συντάγματος και να μπορεί να γίνει αναθεώρηση σε μία βουλή σε μία σύνοδο, όταν για να αλλάξεις τον εκλογικό νόμο θέλει 2/3. Δηλαδή πιο εύκολα θα αλλάζεις το Σύνταγμα από τον εκλογικό νόμο". 

Κατηγόρησε τη Φώφη Γεννηματά ότι προκαλεί «σύγχυση» ενώ φανερά δυσαρεστημένος δήλωσε «δεν ρώτησαν εμένα, δεν ρώτησαν τον Ανδρέα Λοβέρδο, ποιον ρώτησαν;"

Δήλωσε «υπεράνω μικροκομματικής σκοπιμότητας και κομματικής πειθαρχίας» ενώ άσκησε δριμύτατη κριτική κατά της λογικής των «ίσων αποστάσεων» από ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ. ενώ για τη συνταγματική αναθεώρηση είπε ότι για να γίνει πρέπει να υπάρχει συναίνεση κάτι που σήμερα δεν ισχύει.

Κατ. Μπρέγιαννη-avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: